EmailSucces

Cases

We werken voor tientallen bedrijven en zijn de grootste  in email marketing van A tot Zend voor ZZP-ers en MKB.

Een mooie, professionele vormgeving van de e-mail zorgt voor herkenning en goede leesbaarheid. 

We bedenken interessante content die ook leuk is om te lezen en de klantenbinding verhoogt.

Iedere maand een e-mail zorgt voor top of mind awareness zodat je nooit vergeten wordt door je doelgroep.

DAY foodbar

Als restaurant wil je dat je bestaande bezoeker vaker terugkomt. Bij Day Foodbar ben je ‘Day Member’ als vaste klant en word je op de hoogte gehouden van alle nieuwtjes rond en voer het restaurant. De e-mails worden goed gelezen en hebben lage uitschrijvingen.

Iedere maand kan je als nieuwe inschrijver een diner voor twee winnen. dat levert veel nieuwe e-mail nieuwsbrief aanmeldingen op en is een hartstikke leuke manier van klantenbinding.

Een goede manier om aan je klantenbinding te werken is het inbouwen van verrassingen. Bijvoorbeeld wanneer je een jaar lid bent van Day ontvang je een e-mail met een aardigheidje. Of wanneer je je inschrijft een leuke mail met daarin een cadeautje. 

Dat soort e-mail marketing automations zijn belangrijk voor een druk bedrijf dat klantenbinding en customer service hoog in het vaandel heeft.

Han Schooneman

Schooneman Design

Han Schooneman: Iedere maand een 'shotje Schooneman' zorgt ervoor dat ik altijd in de picture blijf bij mijn klanten en prospects.

R. van der Wal Riooltechniek

Ruud de Bie: Email marketing is ons belangrijkste kanaal. Niet alleen voor klantenbinding maar ook sales.

Start vandaag met:

Top of mind Lead nurturing Sales Automation

Hans Breuker