Wat is de basis van een succesvol leven?

Natuurlijk, liefde en een gezond leven. Maar ook belangrijk is je werk en je carriere? Het is momenteel trendy om ondernemer te zijn maar ook al ben ik ondernemer zal ik echt niet zeggen dat het ondernemerschap de manier is om een succesvol, rijk leven te leiden. 

Maar wat wel belangrijk is, is dat je vervulling vindt in je werk maar dat je ook genoeg geld verdient om ontspannen te kunnen leven. 

Op deze pagina vind je manieren om je zakelijke leven succesvoller te maken. 

 

Wij schrijven jouw emails

Door onze ervaring met tientallen klanten en duizenden emails merken we dat de ondernemers en directeuren genoeg te vertellen hebben iedere maand. We matchen de tekst aan jouw communicatiestijl.

Creatieve interviewers – Slimme copywriters –  Fantasierijke designers –  Scherpe projectmanagers – 

Emailsucces is ontstaan uit De Relatiemarketeers

Omdat we marketing strategieën schreven waar relatiemarketing altijd een belangrijke rol speelt was het logische dat we steeds op emailmarketing uitkwamen.

Relatiemarketing vinden wij één van de belangrijkste onderdelen van een succesvol bedrijf. Immers, een loyale klant staat open voor up-en cross sell en geeft tot 300% meer uit en een nieuwe klant. En een nieuwe klant binnenhalen kost zeven keer meer tijd en geld dan een bestaande klant behouden.

Dus wij vroegen ons af, hoe kan je als bedrijf zorgen voor loyale klanten? En dat werd duidelijk door een onderzoek van Capgemini, hoe werkt loyaliteit eigenlijk? 

De conclusie is dat e-mail keer op keer als beste uit de bus komt. Vandaar dat wij in 2017 onze eerste email campagnes verzonden.

En met elke nieuwe klant en elke campagne werd onze liefde groter. Niet zozeer voor email zelf… Maar vooral de mogelijkheden die het medium met zich meebrengt. Het is toch heerlijk om sommige zaken te automatiseren en zeker te weten dat niemand vergeten wordt. 

Maar goed, je begrijpt inmiddels dat wij enthousiast zijn 🙂 Hopelijk vind je wat je zoekt op de site, je kunt altijd contact opnemen met ons. 

Groet, Hans Breuker

Hans Breuker

Hans Breuker

Chief mail officer

“Zolang je leuke, informerende verhalen vertelt blijven klanten bij je en werk je aan de groei van je bedrijf.”

Desmond Sweet

Desmond Sweet

Content Chaser

“Iedere maand onze klant verrassen met de juiste snaar en op tijd mailen. Heel afwisselend en leuk werk.”

Willem

Willem

Copywriter

“Teksten schrijven waarvan de de klant zegt dat hij/zij het zelf niet beter had kunnen verwoorden. Elke maand weer een creatieve uitdaging.”

Sigrid

Lead designer

”Visual design is niet alleen een mooi plaatje. Een goed ontwerp brengt de juiste boodschap doeltreffend naar de gewenste doelgroep.’

Seline

Seline

Data 

“Hoe presteren de e-mails, wat zijn de trends. Wat werkt? Ik stuur de data naar de klant en exporteer ook de content voor social media.”

DAN

Dan

DTP

“Een gewone afbeelding zodanig bewerken dat het herkenbaar is en past binnen de huisstijl maar tóch opvalt. Dat zijn de krenten in de pap.”

Nick

Nick

Animations

“In e-mail kan zoveel meer dan alleen plaatjes en tekst. Experimenteren met gifs en video maakt het kanaal heel aantrekkelijk.”

Jerjane

Jerjane

Data 

“Excel, tabellen, subscribers en data invoeren. Alles moet kloppen, ik heb van mijn afwijking mijn werk gemaakt ;-)”

Camiel

Copywriter

“De interviewers winnen de content in en wij schrijven er leuke informerende teksten van. Het is vooral schrappen. Veel schrappen.”